15 Ağustos 2009 Cumartesi

Sirkeci & Eminönü & Nuruosmaniye

Bildiğiniz gibi tatilde ki fotoğraflarımda lekeler vardı. Lekelerin lenslerimde değil sensörümde olduğunu anlayınca ,Makinamı Nikon'un Sirkeci'deki teknik servisine götürmem gerekti.
Makinanızı kendi üreticilerinden almışsanız ücretsiz olarak yarım saat içinde bu işlemi gerçekleştiriyorlar. Kontrolüde makinanın üzerinde ki seri numarası üzerinden yaptıkları çin ayrıca bir evrak,fatura ,vs götürmenize gerek yok. Daha detaylı bilgiyi http://www.nikonservis.com/ sayfasından da edinebilirsiniz.
Önemli bir not cumartesi günü servis 09:00-14:00 saatleri arasında çalıştığı için erken saatte gitmenizde fayda var.
Servisin işinin bitmesini beklerken çok yakınında ki Hayyam Pasajına gittik ve uzun zamandır istediğim tripod (http://www.tripodfoto.com/urun.php?PID=1643) ve tripod için kafa (http://www.tripodfoto.com/urun.php?PID=301)aldım. Hatta yanında bir de uzaktan kumanda da aldım. Klas Foto Market (http://www.klasfotomarket.com/) de ki Vedat Bey'e çok teşekkür ediyorum çünkü fiyat konusunda gerçekten bize çok kolaylık sağladı:)
Alışverişimiz bitip ,makinamızı da servisten aldıktan sonra başladık tahtakalede gezmeye ...
Bakalım objektifimize neler takılmış :))



Nuruosmaniye Camii tadilattaydı



Öğlen acıkınca Nuruosmaniye pasajı içerisinde gizli kalmış ama çevresinde oldukça meşhur olan esnaf lokantası kıvamında ki Bahar restaurant'ta yemeğimizi yedik. oldukça lezzetliydi
Bu sıcakta milletin ne işi var burada , deli mi bunlar :D

Hatice Turhan Valide Sultan Türbesi
Türbe önünde yatan bir evsiz...
Eminönü Yeni Camii



Ezan saati,herkes namaza yetişmenin telaşı içindeyken ve ezan tüm avluda yankılanırken ben de sanki fotoğraf çekerek kendi ibadetimi yapıyordum... Avludan çıkarken kuş gibiydim:)
Kuş demişken...

Teyzemin diline lütfen dikkat edin :)

4 Comments:

  1. kibele said...
    Burcucum bence harika olmuş sayfan, ne güzel oturup gezdiğin gördüğün yerleri kaleme alabilmek..vakit isteyen meşakatli bir işi yapabilmek...okuyanlar için de güzel bir fırsat ben hala İstanbul'u görmemiş biri olarak mesela ilgiyle Ağustos ayı yazılarını okudum:) diğerlerine de şöyle bir göz attım şimdilik. Güzel cnm bnm:))) devam...
    Burcuva said...
    çok teşekkürler kibele,beğenmene çok sevindim ,sen gezmek görmek istediğin yerleri bana söyle ben senin yerine fotoğraflarım. En sonunda İstanbul'u sevdirmeyi başarırsak gelirsin bu defa seni gezdiririz :)
    Adsız said...
    resimler muhtesem sana ait sanırım oraları cok seviyorum ben.neredeyse 1 aydır gidemedim.yüregine saglık aldın götürdün beni :)
    Burcuva said...
    evet bana ait beğenmene çok sevindim:)1 Aydır gitmiyorsan gidip boş boş çarşıda gezmenin, aklında olmayan bir sürü ıvır zıvır almanın ve güzeeel bir köfte yemenin zamanı gelmiş :)

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates