21 Ocak 2010 Perşembe

Kredi Kartı-Vak'a aaa!!!



Devlet Tiyatroları Ocak ayı broşüründe görüp adına kandım ve bu akşam işyerinde ki arkadaşlarımı da peşime takarak gittim. Broşürde konusu hakkında hiç detay bilgi yer almadığı için zaten bir takım tereddütlerim vardı. Son gün internetten okuduğum yorumla bu tereddütlerim üst seviyelere tırmandı ama hiç bir zaman başkalarının yorumları ile hareket etmediğim için kararlı bir şekilde oyuna gittim. Ve okuduklarımı bir bir oyunda yaşadım :))

Öncelikle oyun neden yazılmış anlamadım , böyle usta bir oyuncu (Uğur Polat) neden bu oyunda heder edilmiş onu da anlamadım... Oyun tek kişilikti diyebiliriz sadece oyunu biraz renklendirsin d,ye ilk bölümde ,Yönetmen Cüneyt Çalışkur kızı Çağla Çalışkur'a ufak bir rol vermiş .Aslında iyi de etmiş , en azından onun güzel sesinden birkaç şarkı dinlemiş olduk. Oyun tek perde ama 2 bölümden oluşuyor , oyunun ilk bölümü "Kredi Kartı", ikinci bölümü ise "Vak'a aaa " yı konu alıyor ikisini birleştirince oluyor sana "Kredi Kartı Vak'a aaaa" :)) İki bölüm arasında doğru düzgün bir ilişki bile yok.

Çok üzgünüm ama Uğur Polat bile oyunu kurtaramamış :(((

Ama tabiki siz de benim gibi yorumlarıma aldırmadan gitmek istiyorsanız oyuna gidin , seyirciler arasında çok eğlenenler de vardı, yani herkes benimle aynı görüşte değildi :)

2 Comments:

  1. Unknown said...
    çok güzel bi oyundu, anlayana ;)
    Burcuva said...
    Senin beğenmiş olduğuna sevindim Irmak.Herşeyde olduğu gibi tiyatro oyunlarının da beğenenleri ve beğenmeyenleri olacaktır. Bunun anlayıp anlamamaları ile hiçbir alakası yoktur. Sanırım sen herşeyi anladığın için beğenmediğin hiçbirşey yok :) Ne mutlu sana...

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates