13 Mayıs 2009 Çarşamba

Kültürel Etkinlikler

Geçtiğimiz hafta 2 tane muhteşem etkinliğe katıldım.

1- Evlilikte Ufak Tefek Cinayetler - Tiyatro

İlki 9 Mayıs'ta Oyun Atölyesinde oynanan "Evlilikte Ufak Tefek Cinayetler" tiyatro oyunu. Haluk Bilginer herzaman ki gibi çok iyi bir performans sergiledi. Ancak Vahide Gördüm gerçekten çok çok iyiydi. Oyunun konusu da çok iyiydi ancak en güzeli yani benim için bu oyunu güzelin üzerine taşıyan şey oyunculardı. Ayrıca değinmeden edemeyeceğim dekorada bayıldım. Başladığı yıldan beri her sene kapalı gişe oynayan bu oyunu hala göremediyseniz seneye mutlaka elinizi çabuk tutun , benden söylemesi :)





2- ) Maria Pages & Flamenco Republic - Dans gösterisi

İkincisi ise 13 Mayıs'ta CRR 'de sahne alan Maria Pages ve ekibinin MUH-TE-ŞEM!! dans gösterisiydi. Seyrederken kendimi sahneye atmamak için zor tuttum ,elim ayağım durmadı.Güzel dans ettiğini zaten bütün Flamenko tutkunları biliyor ,ama hazırladıkları gösteri de çok başarılıydı. Maria ve ekibini çok ama çooook kıskandım. Tanımayanlarınız için bir gösterisinden ufak bir alıntı ekliyorum.
http://www.youtube.com/watch?v=BdDD9JX-Tyg
Kadın sahnede devleşenlerden:)))



Yaşasın müziğin ve dansın evrensel dili !!!!!



0 Comments:

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates